You are currently viewing יוגה לנשים בהריון

יוגה לנשים בהריון

stay_positiveיוגה לנשים בהריון

כדאי ומומלץ לתרגל יוגה להריון ממש מתחילת ההריון, אך אפשר להצטרף לקבוצה מתאימה בכל שלב של ההריון. תרגול
של יוגה בהריון מקל על תופעות נפוצות רבות במהלך ההריון כמו כאבי גב ומפרקים, בחילות, צרבות, קוצר נשימה ועוד. תרגול קבוע של יוגה בהריון עם מדריכה המתמחה ביוגה הריון יאפשר לך להגיע ללידה כשגופך מוכן בצורה הטובה ביותר.

תרגול יוגה לנשים בהריון יסייע לך ביציבה, נשימה, חיזוק שרירים, גמישות מפרקים ובמיוחד באגן כמו גם שרירי רצפת האגן. תרגילי יוגה בהריון יאפשרו לך להכיר ולהתנסות בתנוחות שונות שישמשו אותך במהלך הלידה, בנשימה נכונה שתסייע לך בצירים ולהתקדמות טובה של הלידה. ההקשבה לגוף ולקצב שלו ולשינויים הרבים שחלים בו הכרחית בהריון ובמיוחד בלידה. הכלים היחודיים של יוגה לנשים בהריון יאפשרו לך למידה ותרגול של הקצב החדש שלך.

כשבוחרים מדריכת יוגה להריון חשוב לשאול באיזו גישה היא מלמדת והיכן למדה. אני אישית ממליצה מאד על מדריכות יוגה שמלמדות בשיטת “יוגה נשית” של המורה ליוגה מירה ארצי פדן.  באתר שלה תוכלו לקרוא על מירה, על השיטה וגם למצוא מורה ליוגה באיזור שלכם.

כתיבת תגובה