You are currently viewing תנוחות לידה – תנוחות לצירים

תנוחות לידה – תנוחות לצירים

כמעט כל אישה מבין מאות הנשים לקראת לידה שפגשתי בעשור האחרון שאלה אותי על "התנוחות הנכונות" לצירים, מה יעזור ויקל את הציר, מה אפשר לעשות כי לקדם את הלידה בצורה יעילה?
אז התשובה מתחלקת לכמה חלקים, כמו הלידה… כשמתחילים צירים והם עדין רחוקים וקצרים, סביב 10 עד 20 דקות בין ציר לציר.
כל ציר בדרך כלל נמשך כחצי דקה פחות או יותר, זה זמן מצויין למנוחה! אפילו לשינה אם את מצליחה להירדם.
תני לגוף לנוח, להיות רפוי ונתמך ע"י כריות, זה הזמן לאגור כוחות לקראת ההמשך..
מוסיקה נעימה ברקע, דמיון מודרך, ריחות נעימים כמו לבנדר או כל מה שאת אוהבת.

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"]

תנוחות לצירים – מנוחה, שכיבה על הצד מתוך האתר mom.girlstalkinsmack.com

כשהצירים מצטופפים ומתארכים ואת מרגישה ששכיבה כבר לא נוחה לך ואת חייבת לזוז – תתחילי לזוז, עמידה, הליכה, ישיבה על כדור פיזיו ואפילו ריקוד. כל מה שנוח ונעים לך.

תנוחות לצירים - ישיבה

תנוחות א-סימטריות מצויינות כדי לעזור לתינוק להתברג טוב יותר באגן.

תנוחות לצירים א סימטריה.jpg

חפשי תנוחות שיהיה לך נוח להתנועע בזמן ציר ולנוח במנוחה שבין הצירים

תנוחות לצירים השענות קדימה ומנוחה על כדור

תנוחות לצירים עמידת שש ומנוחה

תנוחות בצירים, תנוחות בלידה

 

 

 

 

 

 

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

כתיבת תגובה